martes, 15 de enero de 2013



Objetos vintage
Vintage little objects:retro black purse, two metalic boxes, metalic tray with birds,cardboard box with psychedelyc print, metalic calender, naif mirror.
Bolso (Purse) 20 euros + 6,50 envío.
Cajas metálicas (Metalic boxes) cada una 6 euros + 4,67 envío.
Bandeja metálica (Metalic tray) 5 euros + 4,67 envío
Caja psicodélica (pychedelic box) 7 euors + 4,67 envío.
Calendario metálico, sencillo mecanismo (Metalic calender) 15 euros+ 4,67 envío
Espejo,(Mirror) 8 euros + 4,67 envío.

9 comentarios:

  1. Awesome :)
    Would u like to follow each other?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://gagcloud.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Muy lindo tu blog, me hecho seguidora de el y te invito a que visites el mio y si te apetece quedarte en el me encantaría,,,
    Un saludo.
    Raquel.

    ResponderEliminar
  3. EXTRA BLOG!!!


    ADD ME
    http://tomaszrepeta.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. I really like your blog. I would like you to follow. muckss :) http://geceisiltisi.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. I love vintage stuff! I think they have so much character!

    I love your blog! The photos are so detailed and informative, I really enjoyed browsing your blog! I followed you on GFC! Hope you can come by mine too and maybe get a follow back? :) Thank you and looking forward to more posts from you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    ResponderEliminar
  6. Hey you´ve a wonderful blog!
    If you want we can follow each other here on bloglovin or GFC ?
    Let me know, now it´s your turn !!!
    xoxo

    ResponderEliminar
  7. Acabo de descubrir tu blog!
    Me encantan estos objetos vintage! Sobre todo la cajita psicodélica!
    Me quedo por aquí como seguidora! Te invito a que visites el mío y te quedes también si te gusta!
    Un beso!
    http://poupeire.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  8. love this and the blog!!

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    ResponderEliminar